REGULAMIN CENTRUM REHABILITACJI BODY BALANCE

Odwoływanie wizyt

Drodzy Pacjenci, dbając o Państwa zdrowie i nasz czas, prosimy o przemyślane rezerwowanie terminu wizyty. Rezerwacja terminu stanowi wiążącą umowę pomiędzy Centrum Rehabilitacji Body Balance, a pacjentem. Zarezerwowany termin wizyty oznacza pełne przygotowanie stanowiska zabiegowego i gotowość zespołu do podjęcia planowanych czynności leczniczych. Oznacza to, że z naszej strony zostały zaangażowane środki finansowe i osobowe, niezależnie od tego, czy zabieg się odbył. Prosimy o odwoływanie wizyt najpóźniej dzień przed zaplanowanymi zabiegami (osobiście, telefoniczne, SMS-em lub mailem).
Poza naszymi godzinami pracy zabiegi można odwołać jedynie mailem na adres biuro@bodyandbalance.pl lub SMS-em na nr telefonu przypisany do danej placówki.
W przypadku braku odwołania wizyty w wyznaczonym czasie zmuszeni będziemy obciążyć Państwa kosztami na poniższych zasadach:
  • 50% wartości zabiegów z danego dnia – wizyty prywatne
  • 100% w przypadku zabiegów zakupionych w ramach pakietów
  • przypadku zabiegów opłacanych w ramach abonamentów firm zewnętrznych – skutkuje to uznaniem wizyty za zrealizowaną w 100%.
– Wizyta przeniesiona na inną godzinę tego samego dnia NIE jest traktowana jako odwołanie wizyty.
– Wizyta przeniesiona na inny dzień JEST traktowana jako odwołanie wizyty.
– Zamiana osoby, która przyjdzie w zastępstwie na wizytę, NIE jest traktowana jako odwołanie wizyty (jedynie w przypadku wizyt prywatnych)
W przypadku 3-krotnego braku odwołania wizyty, umówienie kolejnej wizyty będzie mogło nastąpić dopiero po uregulowaniu zaległości i wniesieniu przedpłaty.

Spóźnienia na wizytę

Czas spóźnienia jest odejmowany od czasu trwania wizyty.
Wyrażając zgodę na warunki niniejszego regulaminu, w przypadku niedotrzymania warunków odwoływania wizyt, zgadzacie się Państwo na obciążenie kosztami.