Regulamin odwoływania wizyt

Drodzy Pacjenci, dbając o Państwa zdrowie i Nasz czas, prosimy o przemyślane rezerwowanie terminu wizyty. Rezerwacja terminu stanowi wiążącą umowę pomiędzy Centrum Rehabilitacji Body Balance, a pacjentem. Zarezerwowany termin wizyty oznacza pełne przygotowanie stanowiska zabiegowego i gotowość zespołu do podjęcia planowanych czynności leczniczych. Oznacza to, że niezależnie czy zabieg odbędzie się czy nie, z naszej strony zostały zaangażowane środki finansowe i osobowe. Aby uniknąć konieczności przeniesienia kosztów na Państwa, prosimy o odwoływanie wizyty najpóźniej dzień przed zaplanowanym zabiegiem (osobiście, telefonicznie, SMS-em, mailem). Poza godzinami pracy centrum prosimy o SMS lub mail.

  • W przypadku braku odwołania wizyty w/w czasie zostaną Państwo obciążeni kwotą 50% ceny zabiegów przewidzianych w danym dniu, w przypadku zakupu zabiegów z rabatem lub opłacanych przez firmy zewnętrzne (Medicover, Allianz, PZU, itp.) zabiegi z danego dnia są traktowane jak zrealizowane w 100%.
  • W dniu wizyty mają Państwo możliwość zmiany godziny umówionej wizyty, w zależności od dostępności miejsc.

W przypadku minimum 3-krotnego braku odwołania wizyty, umówienie kolejnej wizyty będzie mogło nastąpić wyłącznie po uregulowaniu zaległych płatności i wniesieniu przedpłaty. Wyrażając zgodę na warunki niniejszego regulaminu, w przypadku niedotrzymania warunków odwoływania wizyt, zgadzacie się Państwo na obciążenie kosztami.

Spóźnienia na wizytę

Czas spóźnienia jest odejmowany od czasu trwania wizyty.